Продавець Futbolki-kofty розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
4008 відгуків
КОНСУЛЬТАЦІЯ МЕНЕДЖЕРА ЗА 30 СЕК!Пишіть чи дзвоніть
+380 (67) 176-96-60
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаДоставка здійснюється з Пн. по Пт. Термін доставки - 1-2 дні в залежності від міста доставки. При відправці післяплатою Клієнт оплачує вартість доставки і комісію післяплати незалежно від суми замовлення.
  • УкрпоштаДоставка Укрпоштою здійснюється з Пн. по Пт. тільки за повної передоплати. Післяплатою за допомогою Укрпошти посилки не відправляються.
  • Магазини Rozetka

Способи оплати

  • Пром-оплатаБезпечна оплата, надана від порталу Prom. Гроші зберігаються на рахунку Prom до моменту, поки клієнт не забере посилку. У разі відмови від посилки, гроші, перераховані за товар повертаються покупцеві.
  • Післяплата
  • Оплата на рахунок
  • Оплата за реквізитамиОплату можна перерахувати на карту або на розрахунковий рахунок. Після уточнення всіх деталей на замовлення, менеджер відправляє рахунок для оплати. Усі комісії при цьому оплачує клієнт.

Гарантія:

По товару є Сертифікати відповідності, а також висновок СЕС. При отриманні запиту - можемо надати Вам необхідні документи.
У разі необхідності товар можна повернути або обміняти протягом 14 днів після відправлення посилки.

Всі замовлення по території України пересилаються Новою поштою або Укрпоштою. При відправці з послугою післяплати (оплата замовлення при отриманні) відправки здійснюються тільки Новою поштою. Всі послуги перевізника клієнт оплачує самостійно в повному обсязі незалежно від суми замовлення.

Підтверджені замовлення до 15:00 відправляються в той же день. В іншому випадку замовлення буде відправлений на наступний робочий день магазину. Внесення змін до замовлення, відправка якого підтверджена клієнтом в цей день, також можлива до 15:00.

Відправки перевізниками Нова пошта та Укрпошта здійснюються з понеділка по п'ятницю. 

Будь ласка, уважно ознайомтеся з даною інформацією до здійснення покупки!

Всі замовлення зберігаються в відділеннях Нової пошти 5 днів з дня прибуття. По закінченню цього терміну посилка буде відправлена ​​назад відправнику без попереднього сповіщення одержувача. У разі несвоєчасного отримання посилки у відділенні Нової пошти і необхідності повторного відправлення замовлення - всі витрати з пересилання оплачує клієнт.

Крім того, хочемо звернути Вашу увагу на те, що одним з головних правил інтернет-покупок є перевірка товару при отриманні. В незалежності від форми оплати - післяплата або передоплата, виявивши брак або пошкодження вмісту, брак або невідповідність отриманого товару, тому що Ви замовляли, слід відмовитися від посилки написавши заяву в присутності працівника Нової пошти або Укрпошти. 

Оскільки товар ретельно перевіряється перед відправкою на предмет відповідної якості і комплектації, ми залишаємо за собою право відмовити в розгляді звернення про пошкодження, нестачу, брак і т.п. в разі їх виявлення поза територією Нової пошти, наприклад, вдома. Тільки факти, зафіксовані на Новій пошті і повернення посилки без її отримання - є підставою для повернення або обміну товару.

Клієнтам, які отримують посилки адресною доставкою, також необхідно перевірити всі замовлені товари в присутності кур'єра.

Отримання посилки означає згоду клієнта з її вмістом.

Також, у разі необгрунтованої відмови від отримання посилки, клієнт оплачує транспортні витрати по пересилці в повному обсязі.


 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner