Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Доставка здійснюється з Пн. по Пт. Термін доставки - 1-2 дні в залежності від міста доставки. При відправці післяплатою Клієнт оплачує вартість доставки і комісію післяплати незалежно від суми замовлення.
- Доставка Укрпоштою здійснюється з Пн. по Пт. тільки за повної передоплати. Післяплатою за допомогою Укрпошти посилки не відправляються.
Способи оплати
- Безпечна оплата, надана від порталу Prom. Гроші зберігаються на рахунку Prom до моменту, поки клієнт не забере посилку. У разі відмови від посилки, гроші, перераховані за товар повертаються покупцеві.
- Оплату можна перерахувати на розрахунковий рахунок. Після уточнення всіх деталей на замовлення, менеджер відправляє рахунок для оплати. Усі комісії при цьому оплачує клієнт.
Гарантія:
У разі необхідності товар можна повернути або обміняти протягом 14 днів після відправлення посилки.
Всі замовлення по території України пересилаються Новою поштою або Укрпоштою. При відправці з послугою післяплати (оплата замовлення при отриманні) відправки здійснюються тільки Новою поштою. Всі послуги перевізника клієнт оплачує самостійно в повному обсязі незалежно від суми замовлення.
Підтверджені замовлення до 15:00 відправляються в той же день. В іншому випадку замовлення буде відправлений на наступний робочий день магазину. Внесення змін до замовлення, відправка якого підтверджена клієнтом в цей день, також можлива до 15:00.
Відправки перевізниками Нова пошта та Укрпошта здійснюються з понеділка по п'ятницю.
Будь ласка, уважно ознайомтеся з даною інформацією до здійснення покупки!
Всі замовлення зберігаються в відділеннях Нової пошти 5 днів з дня прибуття. По закінченню цього терміну посилка буде відправлена назад відправнику без попереднього сповіщення одержувача. У разі несвоєчасного отримання посилки у відділенні Нової пошти і необхідності повторного відправлення замовлення - всі витрати з пересилання оплачує клієнт.
Крім того, хочемо звернути Вашу увагу на те, що одним з головних правил інтернет-покупок є перевірка товару при отриманні. В незалежності від форми оплати - післяплата або передоплата, виявивши брак або пошкодження вмісту, брак або невідповідність отриманого товару, тому що Ви замовляли, слід відмовитися від посилки написавши заяву в присутності працівника Нової пошти або Укрпошти.
Оскільки товар ретельно перевіряється перед відправкою на предмет відповідної якості і комплектації, ми залишаємо за собою право відмовити в розгляді звернення про пошкодження, нестачу, брак і т.п. в разі їх виявлення поза територією Нової пошти, наприклад, вдома. Тільки факти, зафіксовані на Новій пошті і повернення посилки без її отримання - є підставою для повернення або обміну товару.
Клієнтам, які отримують посилки адресною доставкою, також необхідно перевірити всі замовлені товари в присутності кур'єра.
Отримання посилки означає згоду клієнта з її вмістом.
Також, у разі необгрунтованої відмови від отримання посилки, клієнт оплачує транспортні витрати по пересилці в повному обсязі.