Поширені питання
Як часто оновлюються залишки товару на сайті?
Поставки приїжджають на склад приблизно кожні 2-3 тижні. Як тільки товар приїжджає, залишки на сайті відразу оновлюються.Відповідають кольору товару фотографій на сайті?
Всі фотографії нашого сайту були зроблені на замовлення в нашій фотостудії або отримані від виробника. Тобто всі кольори реальні. Але потрібно враховувати той факт, що різні монітори відображають кольори по-різному. Тому колір може дещо відрізнятися від подученного.Чи відповідають розміри параметрами розмірної сітки?
Так, розмірні сітки створювалися на підставі даних померенных декількох одиниць товару кожної моделі, кожного кольору і кожного розміру.Можна отримати загальну розмірну сітку на всі моделі?
Оскільки всі моделі відрізняються по фасону і крою, до кожної моделі є своя розмірна сітка, розроблена нами. Загальних параметрів для всіх моделей немає.Де подивитись розмірну сітку?
Розмірна сітка є до кожної моделі в картці товару в описі. Для цього просто потрібно перегорнути сторінку вниз. Якщо Вам все-таки не вдалося знайти розмірну сітку – зв'яжіться з нами, наш менеджер Вам допоможе.Чи співпадають розміри з європейськими/китайськими/турецькими/ українськими розмірами?
Так, як американський бренд, його розміри не співпадають з європейськими/китайськими/турецькими/українськими розмірами. Тому до кожної моделі є розроблена детальна розмірна сітка. Вибирати розмір найкраще по ній.Де подивитися актуальне наявність товару?
До кожної моделі на нашому сайті під ціною вказано наявність товару. Це та кількість, яка є на складі в цей момент. Зверніть увагу на те, що на ключових позиціях наявність зазначено загальне по всіх кольорах і розмірах. Якщо Ви хочете подивитися конкретну модель в кольорі і розмірі, Вам потрібно обрати відповідні параметри пошуку.Які гарантії отримання товару після оплати?
Наша компанія вже більше 8 років займається роздрібним і оптовим продажем текстильної продукції. За цей час у нас з'явилося безліч постійних клієнтів, і велика кількість відгуків від задоволених покупців. На порталі у нас 100% позитивний відгук. Всі коментарі та відгуки покупців можна подивитися у відповідному розділі. Разом з тим, ми розуміє Вашу думку, і готові відправити товар післяплатою.Почему посылки хранятся на Новой почте 5 дней и потом отправляются обратно?
В последнее время участились случаи, когда получатели не приходят на отделение за посылками, после чего Новая почта или утилизирует посылки, или нам приходится платить дополнительно за хранение и доставку. В таком случае руководством была принята мера – автоматический возврат посылок по истечению 5-дневнного срока. В случае необходимости, мы можем продлить срок хранения посылки, только сообщите нам. После отправки заказа номер ТТН и срок до автоматического возврата посылок указывается в СМС сообщении. У разі несвоєчасного отримання посилки і необхідності повторної відправки товару – вартість пересилки буде оплачувати клієнт.Скільки коштує доставка?
Мінімальна сума доставки складає 40-45 грн. Більш точну суму за доставку можна подивитися на сайті перевізника при відстеженні ТТН.Що робити, якщо доставка мого замовлення запізнюється?
Після отримання ТТН відстежте знаходження посилки по сайту перевізника. Всі нюанси по термінах тоді потрібно уточнювати з перевізником. Якщо Ви не отримали номер ТТН – зв'яжіться з нашим менеджером, ми уточнимо інформацію.Чи можна замовити товар з доставкою за кордон?
На жаль, в даний момент ми відправляємо товар тільки по території України (за винятком тимчасово окупованих територій).Чому повернення/обмін можна відправити тільки Новою поштою?
Наша компанія на даний момент працює тільки з двома перевізниками: Нова пошта та Укрпошта. Так як на Укрпошту кур'єри їздять раз на кілька тижнів, повернення цим перевізником не приймаються. Надіслати товар можна тільки Новою поштою.На яку адресу відправляти повернення/обмін?
Перед відправкою повернення/обміну зв'яжіться з менеджером нашої компанії і уточніть адресу для відправлення.Який термін обробки повернення/обміну?
У зв'язку з тим, що посилки з Нової пошти забирають різні кур'єри, а також з-за періодичною завантаженості складу поставками, прийом повернень та здійснення обміну відбувається протягом 7-10 днів з моменту прибуття повернення на відділення пошти.Які документи необхідні для повернення замовлення?
Для оформлення повернення замовлення необхідно вказати менеджеру номер замовлення або номер декларації, за якою Ви отримували посилку. Обмін або повернення здійснюється при наявності бирок, а також при відсутності слідів носіння та використання товарів клієнтом. Товар з нанесенням обміну не підлягає. Додаткові документи для повернення замовлення не потрібно.
Яка сума повертається при поверненні замовлення?
При поверненні товару належної якості і оплати доставки відправником, покупцеві повертається повна вартість товару. Якщо при отриманні посилки ми оплатили вартість доставки повернення, з суми, що перераховується буде вирахувана сплачена сума за доставку.Чи можна повернути/обміняти куплений товар?
Придбаний товар можна повернути або обміняти протягом 14 днів після одержання товару з будь-яких причин. Якщо Ви виявили шлюб або невідповідність замовленого товару потрібно відмовитися від посилки. Вам буде здійснена заміна товару або повернення грошей.Як часто проводяться акції?
Як правило акції проводяться до свят або світовим розпродажів.Які акції проводяться зараз?
Інформацію про акції можна подивитися на банері на головній сторінці нашого сайту, а також в Telegram каналі t.me/FutbolkiKoftyЧи є у Вас оптові ціни?
Так. До товару, який продається оптом, під роздрібною ціною є кнопка «Показати оптові ціни», при натисканні якої відкривається інформація про ціну в залежності від кількості купленого товару.Де я можу знайти номер декларації відправленого замовлення?
Після відправки замовлення номер ТТН відправляється в СМС повідомленні на телефон одержувача. Якщо протягом доби після передбачуваної відправки Ви не отримали номер декларації зв'яжіться з нами.
Після прибуття посилки на відділення пошти так само приходить СМС з номером ТТН на телефон одержувача.Чи можу я оформити замовлення по телефону?
Так, замовлення можна оформити по телефону, вказаним в контактах нашого сайту, вказавши товар, який Вас цікавить.Чи надаєте ви інформацію про параметри мене цікавлять моделей (заміри обсягів, довжини і ширини виробу)
До кожної моделі у нас є розроблена нами детальна розмірна сітка, яка знаходиться в картці товару. Конкретний товар відправляється поміряти немає можливості із-за завантаженості складу.Як можна внести зміни в замовлення або анулювати його?
Змінити або анулювати замовлення можна по телефону, вказаним в контактах сайту вказавши номер Вашого замовлення. Після отримання СМС або емейл повідомлення з номером ТТН скасувати або внести зміни в замовлення неможливо.
Можлива відправка замовлення сьогодні? До якого часу мені потрібно оформити замовлення, що б відправка була сьогодні?
Оформлені і сплачені/підтверджені замовлення до 16:00 відправляються у той же день. В іншому випадку замовлення буде відправлений на наступний робочий день відправок. В залежності від адреси доставки термін доставки становить 1-2 дні. Точний час доставки можна буде простежити на сайті перевізника відстеживши номер ТТН.
Скільки триває виконання замовлення?
Наша компанія відправляє замовлення з Пн по Пт кожен день. Зазвичай на виконання замовлення йде 1-2 дні. Після оформлення замовлення, Вам зателефонує менеджер і уточнить з Вами всі деталі замовлення, в тому числі і рядка відправлення.
Яка країна походження товару на сайті?
Товар, представлений на сайті привозиться з-за кордону. Основний бренд Fruit of the loom американський. Інформацію по іншим виробникам можна подивитися в картках товарів.В яких містах наше представництво і де можна подивитися товар?
Наш склад і магазин знаходиться в м. Рівне. В інших містах представників нашої компанії немає, але пересилання товару ми робимо по всій території України. Подивитися товар і забрати самовивозом можна тільки в Рівному.Чи можна у вас нанести зображення на товар?
Нанесенням зображень ми не займаємося, тільки продаємо чистий товар без логотипів, принтів і малюнків. У нас можна придбати продукцію, яка ідеально підходить під нанесення.Чи є у вас сертифікати якості на продукцію?
Так, у нас є сертифікати від виробників та висновку СЕС. При необхідності можемо надати в електронному вигляді.
Продаєте ви в роздріб?
Так, оформити замовлення можна від 1 одиниці. Обмежень по сумі або кількості товару на сайті немає.
Всі продукти, пропоновані в інтернет-магазині доступні?
На сайті вказано актуальне наявність товару. В рідкісних випадках можливі відхилення від даних на сайті в межах 1-2 одиниць, в зв'язку з технічною затримкою процесу оновлення товару.