Продавець Futbolki-kofty розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3944 відгуків
КОНСУЛЬТАЦІЯ МЕНЕДЖЕРА ЗА 30 СЕК!Пишіть чи дзвоніть
+380 (67) 176-96-60
Кошик

Поширені питання

  • Як часто оновлюються залишки товару на сайті?

    Поставки приїжджають на склад приблизно кожні 2-3 тижні. Як тільки товар приїжджає, залишки на сайті відразу оновлюються.
  • Відповідають кольору товару фотографій на сайті?

    Всі фотографії нашого сайту були зроблені на замовлення в нашій фотостудії або отримані від виробника. Тобто всі кольори реальні. Але потрібно враховувати той факт, що різні монітори відображають кольори по-різному. Тому колір може дещо відрізнятися від подученного.
  • Чи відповідають розміри параметрами розмірної сітки?

    Так, розмірні сітки створювалися на підставі даних померенных декількох одиниць товару кожної моделі, кожного кольору і кожного розміру.
  • Можна отримати загальну розмірну сітку на всі моделі?

    Оскільки всі моделі відрізняються по фасону і крою, до кожної моделі є своя розмірна сітка, розроблена нами. Загальних параметрів для всіх моделей немає.
  • Де подивитись розмірну сітку?

    Розмірна сітка є до кожної моделі в картці товару в описі. Для цього просто потрібно перегорнути сторінку вниз. Якщо Вам все-таки не вдалося знайти розмірну сітку – зв'яжіться з нами, наш менеджер Вам допоможе.
  • Чи співпадають розміри з європейськими/китайськими/турецькими/ українськими розмірами?

    Так, як американський бренд, його розміри не співпадають з європейськими/китайськими/турецькими/українськими розмірами. Тому до кожної моделі є розроблена детальна розмірна сітка. Вибирати розмір найкраще по ній.
  • Де подивитися актуальне наявність товару?

    До кожної моделі на нашому сайті під ціною вказано наявність товару. Це та кількість, яка є на складі в цей момент. Зверніть увагу на те, що на ключових позиціях наявність зазначено загальне по всіх кольорах і розмірах. Якщо Ви хочете подивитися конкретну модель в кольорі і розмірі, Вам потрібно обрати відповідні параметри пошуку.
  • Які гарантії отримання товару після оплати?

    Наша компанія вже більше 8 років займається роздрібним і оптовим продажем текстильної продукції. За цей час у нас з'явилося безліч постійних клієнтів, і велика кількість відгуків від задоволених покупців. На порталі у нас 100% позитивний відгук. Всі коментарі та відгуки покупців можна подивитися у відповідному розділі. Разом з тим, ми розуміє Вашу думку, і готові відправити товар післяплатою.
  • Почему посылки хранятся на Новой почте 5 дней и потом отправляются обратно?

    В последнее время участились случаи, когда получатели не приходят на отделение за посылками, после чего Новая почта или утилизирует посылки, или нам приходится платить дополнительно за хранение и доставку. В таком случае руководством была принята мера – автоматический возврат посылок по истечению 5-дневнного срока. В случае необходимости, мы можем продлить срок хранения посылки, только сообщите нам. После отправки заказа номер ТТН и срок до автоматического возврата посылок указывается в СМС сообщении. У разі несвоєчасного отримання посилки і необхідності повторної відправки товару – вартість пересилки буде оплачувати клієнт.
  • Скільки коштує доставка?

    Мінімальна сума доставки складає 40-45 грн. Більш точну суму за доставку можна подивитися на сайті перевізника при відстеженні ТТН.
  • Що робити, якщо доставка мого замовлення запізнюється?

    Після отримання ТТН відстежте знаходження посилки по сайту перевізника. Всі нюанси по термінах тоді потрібно уточнювати з перевізником. Якщо Ви не отримали номер ТТН – зв'яжіться з нашим менеджером, ми уточнимо інформацію.
  • Чи можна замовити товар з доставкою за кордон?

    На жаль, в даний момент ми відправляємо товар тільки по території України (за винятком тимчасово окупованих територій).
  • Чому повернення/обмін можна відправити тільки Новою поштою?

    Наша компанія на даний момент працює тільки з двома перевізниками: Нова пошта та Укрпошта. Так як на Укрпошту кур'єри їздять раз на кілька тижнів, повернення цим перевізником не приймаються. Надіслати товар можна тільки Новою поштою.
  • На яку адресу відправляти повернення/обмін?

    Перед відправкою повернення/обміну зв'яжіться з менеджером нашої компанії і уточніть адресу для відправлення.
  • Який термін обробки повернення/обміну?

    У зв'язку з тим, що посилки з Нової пошти забирають різні кур'єри, а також з-за періодичною завантаженості складу поставками, прийом повернень та здійснення обміну відбувається протягом 7-10 днів з моменту прибуття повернення на відділення пошти.
  • Які документи необхідні для повернення замовлення?

    Для оформлення повернення замовлення необхідно вказати менеджеру номер замовлення або номер декларації, за якою Ви отримували посилку. Обмін або повернення здійснюється при наявності бирок, а також при відсутності слідів носіння та використання товарів клієнтом. Товар з нанесенням обміну не підлягає. Додаткові документи для повернення замовлення не потрібно.

  • Яка сума повертається при поверненні замовлення?

    При поверненні товару належної якості і оплати доставки відправником, покупцеві повертається повна вартість товару. Якщо при отриманні посилки ми оплатили вартість доставки повернення, з суми, що перераховується буде вирахувана сплачена сума за доставку.
  • Чи можна повернути/обміняти куплений товар?

    Придбаний товар можна повернути або обміняти протягом 14 днів після одержання товару з будь-яких причин. Якщо Ви виявили шлюб або невідповідність замовленого товару потрібно відмовитися від посилки. Вам буде здійснена заміна товару або повернення грошей.
  • Як часто проводяться акції?

    Як правило акції проводяться до свят або світовим розпродажів.
  • Які акції проводяться зараз?

    Інформацію про акції можна подивитися на банері на головній сторінці нашого сайту, а також в Telegram каналі t.me/FutbolkiKofty
  • Чи є у Вас оптові ціни?

    Так. До товару, який продається оптом, під роздрібною ціною є кнопка «Показати оптові ціни», при натисканні якої відкривається інформація про ціну в залежності від кількості купленого товару.
  • Де я можу знайти номер декларації відправленого замовлення?

    Після відправки замовлення номер ТТН відправляється в СМС повідомленні на телефон одержувача. Якщо протягом доби після передбачуваної відправки Ви не отримали номер декларації зв'яжіться з нами.

    Після прибуття посилки на відділення пошти так само приходить СМС з номером ТТН на телефон одержувача.
  • Чи можу я оформити замовлення по телефону?

    Так, замовлення можна оформити по телефону, вказаним в контактах нашого сайту, вказавши товар, який Вас цікавить.
  • Чи надаєте ви інформацію про параметри мене цікавлять моделей (заміри обсягів, довжини і ширини виробу)

    До кожної моделі у нас є розроблена нами детальна розмірна сітка, яка знаходиться в картці товару. Конкретний товар відправляється поміряти немає можливості із-за завантаженості складу.
  • Як можна внести зміни в замовлення або анулювати його?

    Змінити або анулювати замовлення можна по телефону, вказаним в контактах сайту вказавши номер Вашого замовлення. Після отримання СМС або емейл повідомлення з номером ТТН скасувати або внести зміни в замовлення неможливо.

  • Можлива відправка замовлення сьогодні? До якого часу мені потрібно оформити замовлення, що б відправка була сьогодні?

    Оформлені і сплачені/підтверджені замовлення до 16:00 відправляються у той же день. В іншому випадку замовлення буде відправлений на наступний робочий день відправок. В залежності від адреси доставки термін доставки становить 1-2 дні. Точний час доставки можна буде простежити на сайті перевізника відстеживши номер ТТН.

  • Скільки триває виконання замовлення?

    Наша компанія відправляє замовлення з Пн по Пт кожен день. Зазвичай на виконання замовлення йде 1-2 дні. Після оформлення замовлення, Вам зателефонує менеджер і уточнить з Вами всі деталі замовлення, в тому числі і рядка відправлення.

  • Яка країна походження товару на сайті?

    Товар, представлений на сайті привозиться з-за кордону. Основний бренд Fruit of the loom американський. Інформацію по іншим виробникам можна подивитися в картках товарів.
  • В яких містах наше представництво і де можна подивитися товар?

    Наш склад і магазин знаходиться в м. Рівне. В інших містах представників нашої компанії немає, але пересилання товару ми робимо по всій території України. Подивитися товар і забрати самовивозом можна тільки в Рівному.
  • Чи можна у вас нанести зображення на товар?

    Нанесенням зображень ми не займаємося, тільки продаємо чистий товар без логотипів, принтів і малюнків. У нас можна придбати продукцію, яка ідеально підходить під нанесення.
  • Чи є у вас сертифікати якості на продукцію?

    Так, у нас є сертифікати від виробників та висновку СЕС. При необхідності можемо надати в електронному вигляді.

  • Продаєте ви в роздріб?

    Так, оформити замовлення можна від 1 одиниці. Обмежень по сумі або кількості товару на сайті немає.

  • Всі продукти, пропоновані в інтернет-магазині доступні?

    На сайті вказано актуальне наявність товару. В рідкісних випадках можливі відхилення від даних на сайті в межах 1-2 одиниць, в зв'язку з технічною затримкою процесу оновлення товару.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner